Онлайн-журнал про новобудови Києва та області

ru
Ремаркетинг в продажах нерухомості. Хто і як слідкує за вами в інтернеті?

10.03.2021

Георгій Курбанов, СЕО Svitsoft, AdSaver

Купівля нерухомості — справа нелегка. Потрібно вивчити кілька десятків пропозицій, характеристик ЖК, переконатися в надійності забудовника, врахувати побажання всіх членів сім’ї й не переплатити. Продаж нерухомості — не менш складне завдання. А для того, щоб правильно рекламувати нерухомість, потрібно вміти передбачати не тільки потреби і бажання покупця, а й без малого ще дюжину факторів.

Де покупець шукає інформацію про ЖК?

Спочатку будь-який покупець, звичайно, гуглить. Потім потрапляє на сайт ЖК або забудовника. В середньому будь-який покупець відвідує близько 11 сайтів перед тим, як купити нерухомість.

Джерело: дані Nielsen і Google, дослідження «Онлайн шлях до покупки нерухомості»

А далі шлях покупця лежить на форуми і в ЗМІ. Люди люблять відгуки і цілком обґрунтовано вважають, що на форумах можна дізнатися те, що іноді забудовник хотів би приховати. У свою чергу, медіа є відмінним способом перевірити репутацію девелопера.

Як ще перевірити забудовника?

Коли об’єкт для покупки вже обраний, покупцеві варто перевірити забудовника на сайті Мінюста, зробивши безкоштовний запит за назвою або кодом юридичної особи. Тут можна дізнатися дату заснування, засновників, розмір статутного капіталу, види діяльності, статус юрособи, чи не є він банкрутом і чи є у нього борги

Всі судові провадження, якщо вони є, покаже Єдиний державний реєстр судових рішень. Для того, щоб не ходити по різних сайтах, дізнатися все в одному місці можна за допомогою сервісів You Control або Open data bot, які акумулюють дані з реєстрів.

У Публічній кадастровій карті можна перевірити хто власник земельної ділянки, на якій розташований ЖК (у забудовника повинні бути документи, що підтверджують його володіння або право користування цією ділянкою). Також не зайвим буде перевірити дані про забудовника на сайті Асоціація допомоги постраждалим інвесторам. Цих дій вже буде досить для того, щоб скласти загальну картину і враження.

А де забудовник шукає покупця?

До того, як стати покупцем, майбутній власник квартири є лідом на мові відділу продажів і маркетингу. Контакти лідов збираються усіма можливими способами — через сайти за допомогою форм «дізнатися ціну» або схожих з ними, через соцмережі, на особистих зустрічах, під час обдзвонити, подій і заходів, в блогах …

Типи каналів, де забудовники шукають ліди, в основному поділяються на майданчики-агрегатори, соціальні мережі, Google, OLX, зовнішню рекламу, ТБ і YouTube.

Найбільш «теплі» Ліди завжди на майданчиках (address.ua, dom.ria, domik.ua, lun.ua і т. д.), Тому що люди, які туди заходять, вже налаштовані купити нерухомість і прийшли вибирати. Тут треба сказати, що теплотою лідів прийнято називати готовність людини здійснити цільову дію (конверсію) — дзвінок, покупку, заповнення контактної форми і т.д.

Другі по теплоті — це ліди Google, тому що людина вже щось гуглила на тему нерухомості. Наступний рівень — це Facebook. Такий лід завжди холодніше, тому що увага людини завжди більше розфокусована, коли він просто сидить в соцмережах, ніж коли ця ж людина цілеспрямовано вводить свій запит в Google або заходить на майданчики нерухомості. До слова, в минулому році на соцмережі та месенджери користувачі в середньому витрачали 2 години 24 хвилини кожен день.

Що таке ремаркетинг і яким він буває в нерухомості?

Швидше за все, людина зайде на сайт, подивиться, зробить свої висновки й закриє вкладку. А далі в гру вступає ремаркетинг. Якби не він, то 74% кошиків в інтернет-магазинах залишалися б назавжди покинутими з неоплаченими товарами. Саме ремаркетинг повертає людей на сайт, показуючи рекламу тим, хто вже на ньому був. Таким чином, про об’єкт або продукт забути стає набагато складніше. Але на сайтах ЖК кошика немає. Проте, ремаркетинг — найважливіший інструмент в продажах нерухомості.

Прийнято виділяти такі типи ремаркетингу:

1.Стандартний — націлений на аудиторію, яка відвідувала раніше сайт.

2.Динамічний — показує каталог конкретних планувань або товарів, який користувач переглядав на сайті.

3.Пошуковий — оголошення побачать ті, хто вже побував на сайті, але з якихось причин пішов шукати інші пропозиції в пошуковій мережі.

4. Для відео — розрахований на тих, хто дивився контент на потрібному Youtube-каналі. Дослідження Nielsen говорять про те, що 34% людей, які купили нерухомість, дивилися відео на цю тему в YouTube.

5. Для мобільних додатків — дозволяє показувати рекламу тим, хто вже користувався додатком рекламодавця.

6. Look-alike — бере за основу списки аудиторій, максимально повторюючи ті, які вже були створені, зібрані і спрацювали краще за інших.

7. Customer-mutch — грунтуючись на контактах і імейл потенційних покупців і поточних інвесторів, ми робимо ремаркетинг саме на цих людей або на схожих з ними. Google сам визначить схожість, на основі своїх внутрішніх алгоритмів.

У сфері нерухомості найчастіше ми використовуємо стандартний і пошуковий ремаркетинг і продумуємо його так, щоб він ґрунтувався на стадії прийняття рішення. Сукупність цих стадій може досягати і півроку. За цей час людина мінімум 8 разів знову побачить зацікавило його одного разу пропозицію забудовника.

Наприклад, Google може зберігати дані про користувачів для ремаркетингу в перебігу 540 днів, варто людині лише раз зайти на сайт. Тобто, навіть якщо ви зайшли на сайт півтора роки тому, реклама може вас «наздогнати».

Налаштування ремаркетингу. Як ми це робимо.

Найбанальніше, що можна зробити — налаштувати ремаркетинг на аудиторію «всі користувачі», які відвідали сайт за якийсь період часу. Але ми так не працюємо, тому що очевидно — якщо користувач зайшов на сайт і пробув там 5-10 секунд, переглянув одну сторінку і вийшов, то він явно залишився не зацікавлений, а значить немає сенсу витрачати на нього рекламний бюджет.

За роки проб, помилок і успіхів, ми виробили свої підходи до ремаркетингу ніші нерухомості.

I підхід ми називаємо кастомним. Він грунтується на тривалості та кількості сеансів, які зробив користувач, глибині перегляду, зокрема сторінок та інших якісних показниках.

II підхід заснований на тому, що ми показуємо рекламу тим, хто не просто зайшов на сайт забудовника, а просунувся далі і почав вже вивчати інфо про конкретний об’єкт (розділи з акціями, плануваннями, новинами, ходом будівництва, pdf файлами, відео). Або ж відкрив контактну форму, але не заповнив її.

III підхід базується на даних, які вже у нас є з даного кейсу і з них ми розуміємо, хто краще конвертується — жінки чи чоловіки, їх вік, тип браузера на комп’ютері або пристрої і так далі.

Ми працюємо з машинним навчанням інтелектуального призначення ставок. Це означає, що машина, аналізуючи безліч сигналів, сама розуміє кому показати оголошення п’ять разів, а кому один і підбирає того користувача, який з більшою ймовірністю зробить цільову дію на сайті.

Одна неправильна настройка і ремаркетинг з корисного інструменту перетворюється в настирливу муху, яка дратує людину і злить. З цього випливає наступне питання.

Як потенційному покупцеві позбутися неактуальної реклами?

Статистика говорить про те, що в Європі 36% людей користуються програмами, що допомагають блокувати рекламу в інтернеті. При цьому 48% роблять так тому, що реклами забагато, 47% вона дратує або є для них недоречною і для 44% реклама занадто нав’язлива.

Найвідомішим інструментом для блокування реклами є AdBlock Plus. З його допомогою можна обмежити рекламу не тільки в Facebook, але і на будь-яких інших сайтах. Є інструмент і від самого Google, який здатний заблокувати збір даних для аналітики на вашу IP, проте він дотепер залишається маловідомим широкому загалу.

Говорячи про месенджери, «найнастирнішим» користувачі вважають Viber. Тут є можливість відключити функцію «Отримувати сервісні повідомлення». Вона знаходиться у вкладці «Ще», розділ «Налаштування» → «Виклики та повідомлення». Ще не завадить відключити геолокацію. Тоді рекламодавець не зможе налаштовувати таргет на вас, враховуючи місце розташування.

Користувачі айфонів, на апараті яких включена функція геолокації, повинні знати, що Google збереже всі ваші локації (подивитися їх можна тут), а після запропонує рекламу на їх основі. Наприклад, ми в процесі настройки реклами кожного ЖК завжди робимо запити на певні ключові слова, які пов’язані з тим чи іншим районом Києва, щоб показати рекламу тим, хто точно знає район, в якому він хоче жити. А таких абсолютна більшість. Тому, геолокаційні дані безцінні для орієнтування.

Не хочете спаму? Уже купили квартиру? Вимикайте функцію.

Володарям Android можна порекомендувати функцію Економія трафіку. Більшість користувачів вважають, що вона потрібна, щоб використовувати менше трафіку. Але стиснення сторінок саме і відбувається частково за рахунок реклами. До того ж, цей режим передбачає і захист від небезпечних сайтів і вірусів.

Статьи по теме
Новини
У Києві продовжуються масштабні прибирання

Із 1 квітня у столиці розпочали місячник із благоустрою. В усіх районах міста всі служби, що відповідальні за чистоту та…

23 / 04 / 2021

Новини
ЖК в форматі «місто в місті», де все враховано

3m2 підібрав столичні новобудови, які зводять за принципом «місто в місті». БФК INTERGAL CITY Адреса: Печерський район, вул. Старонаводницька, 16…

23 / 04 / 2021

Новини
ЖК «Нова Англія» створила екологічну колаборацію з «Чистопес»

Новини компаній ЖК «Нова Англія» створила екологічну колаборацію з «Чистопес»«Чистопес» — це молодий український бренд, що започаткував традицію прибирати за песиками екологічно, випускаючи перші українські еко-пакети з картопляного крохмалю, які не шкодять…

23 / 04 / 2021

Новини
Тераси у квартирах ЖК передмістя

3m2 підібрав 5 ЖК під Києвом, де можна купити квартиру з терасою. ЖК Вишгород Плаза Адреса: м. ВишгородЦіна: від $…

23 / 04 / 2021