Онлайн-журнал про новобудови Києва та області

ru

Група компаній DIM впровадила сенсорний маркетинг у відділах продажу

12.10.2021

3м2 Редактор

Новини забудовників

Корпоративне радіо та аромамаркетинг з’явилися на початку жовтня у відділах продажу житлових комплексів групи компаній DIM. Впровадження елементів сенсорного маркетингу — крок на зустріч до клієнта та вияв поваги до його комфорту.

Партнерами в створенні особливої атмосфери відділів продажу стали відомі на українському ринку компанії: FireBrands — єдина компанія в Україні, яка надає офлайновому бізнесу комплексні послуги з сенсорного маркетингу, та компанія MidSun — лідер ринку аромамаркетингу з 2014 року.

Компанія FireBrands створила внутрішню брендовану радіостанцію, трансляція якої відбувається у всіх відділах продажу групи компаній DIM. Розширення мережі трансляції відбуватиметься синхронно зі стартом нових житлових проєктів, а їх чимало заплановано на найближчі пів року. В ефірі корпоративного радіо звучить ретельно підібраний плей-лист музичних творів, які пройшли очищення авторського права, та рекламні ролики компанії.

«Ми прискіпливо підійшли до відбору репертуару нашого корпоративного радіо. Він складається як із закордонних творів, так і україномовних пісень, головне завдання яких — створення приємної та спокійної атмосфери. Музика повинна бути комфортною й неголосною, аби відвідувачі могли не просто зосередитися на виборі нерухомості, а отримати від цього процесу задоволення та позитивні емоції» — прокоментувала Ірина Міхальова, директор з маркетингу групи компаній DIM.

Для аромамаркетингу група компаній DIM та компанія MidSun розробили індивідуальний підхід. Він полягає в тому, що кожний житловий комплекс отримав свій аромат. Фірмовий запах проєкту зустрічатиме клієнта у відділі продажу в момент придбання нерухомості, і цей же аромат буде реалізований у лобі готового будинку: «Фірмовий аромат супроводжуватиме клієнта на всіх етапах взаємодії з компанію — від прийняття рішення про придбання квартири й до моменту заселення та подальшого проживання у будинку. Запах асоціюватиметься із домом, затишком та викликатиме позитивні емоції» — зазначила пані Ірина.

Впровадження сенсорного маркетингу стало одним з елементів нового позиціювання, про яке група компаній DIM оголосила в серпні поточного року. Слоган іміджевої кампанії «Живи більше» об’єднує у собі низку елементів, завдяки яким мешканці житлових комплексів отримують якісні умови комфортного та щасливого життя — починаючи від екологічних та якісних будівельних матеріалів їхніх домівок й закінчуючи приємними враженнями щодня впродовж життя у комплексах.

Теги:

На вулиці Тургенєвській, 22, де розташована історична садиба Маліна, знесли паркан, встановлений забудовником. Про це повідомляє КП «Київблагоустрій». Повідомляється, що дозвільні документи на тимчасове порушення благоустрою та встановлення огорожі до «Київблагоустрою» не надходили. На вимоги припису інспектора …

Святошинська окружна прокуратура міста Києва спільно з слідчими СВ Святошинського УП ГУНП у м. Києві 12 жовтня проводила обшуки у службових приміщеннях Управління житлово-комунального господарства …

Статьи по теме
Новини
Новини з будмайданчиків SAGA Development та партнерів

Новини забудовників Розповідаємо, що відбувається на будмайданчиках SAGA Development та партнерів. Happy House У 1-й секції Happy House мурувальні роботи…

13 / 10 / 2021

Новини
Київська міська державна адміністрація розпочала прийом заявок для участі в енергоефективній програмі «70/30»

Із 12 жовтня розпочинається прийом заявок для участі у міській конкурсній програмі енергоефективних проектів «70/30» у 2022 році. Програма дозволяє…

13 / 10 / 2021

Новини
Група компаній DIM стала партнером осіннього ярмарку в ресторані «Прага»

Новини забудовників 10 жовтня у ресторані «Прага» відбувся щорічний осінній ярмарок. Починаючи з 2015 року, захід встиг стати традиційним, а…

13 / 10 / 2021

Передмістя
В яких ЖК можна купити квартиру на старті продажів: 5 новобудов передмістя

На старті продажів можна купити квартиру в новобудові за максимально вигідною ціною, вибрати оптимальне планування і поверх. 3m2 підібрав житлові…

13 / 10 / 2021