Онлайн-журнал про новобудови Києва та області

ru

Група компаній DIM впровадила сенсорний маркетинг у відділах продажу

12.10.2021

3м2 Редактор

Новини забудовників

Корпоративне радіо та аромамаркетинг з’явилися на початку жовтня у відділах продажу житлових комплексів групи компаній DIM. Впровадження елементів сенсорного маркетингу — крок на зустріч до клієнта та вияв поваги до його комфорту.

Партнерами в створенні особливої атмосфери відділів продажу стали відомі на українському ринку компанії: FireBrands — єдина компанія в Україні, яка надає офлайновому бізнесу комплексні послуги з сенсорного маркетингу, та компанія MidSun — лідер ринку аромамаркетингу з 2014 року.

Компанія FireBrands створила внутрішню брендовану радіостанцію, трансляція якої відбувається у всіх відділах продажу групи компаній DIM. Розширення мережі трансляції відбуватиметься синхронно зі стартом нових житлових проєктів, а їх чимало заплановано на найближчі пів року. В ефірі корпоративного радіо звучить ретельно підібраний плей-лист музичних творів, які пройшли очищення авторського права, та рекламні ролики компанії.

«Ми прискіпливо підійшли до відбору репертуару нашого корпоративного радіо. Він складається як із закордонних творів, так і україномовних пісень, головне завдання яких — створення приємної та спокійної атмосфери. Музика повинна бути комфортною й неголосною, аби відвідувачі могли не просто зосередитися на виборі нерухомості, а отримати від цього процесу задоволення та позитивні емоції» — прокоментувала Ірина Міхальова, директор з маркетингу групи компаній DIM.

Для аромамаркетингу група компаній DIM та компанія MidSun розробили індивідуальний підхід. Він полягає в тому, що кожний житловий комплекс отримав свій аромат. Фірмовий запах проєкту зустрічатиме клієнта у відділі продажу в момент придбання нерухомості, і цей же аромат буде реалізований у лобі готового будинку: «Фірмовий аромат супроводжуватиме клієнта на всіх етапах взаємодії з компанію — від прийняття рішення про придбання квартири й до моменту заселення та подальшого проживання у будинку. Запах асоціюватиметься із домом, затишком та викликатиме позитивні емоції» — зазначила пані Ірина.

Впровадження сенсорного маркетингу стало одним з елементів нового позиціювання, про яке група компаній DIM оголосила в серпні поточного року. Слоган іміджевої кампанії «Живи більше» об’єднує у собі низку елементів, завдяки яким мешканці житлових комплексів отримують якісні умови комфортного та щасливого життя — починаючи від екологічних та якісних будівельних матеріалів їхніх домівок й закінчуючи приємними враженнями щодня впродовж життя у комплексах.

Теги:

На вулиці Тургенєвській, 22, де розташована історична садиба Маліна, знесли паркан, встановлений забудовником. Про це повідомляє КП «Київблагоустрій». Повідомляється, що дозвільні документи на тимчасове порушення благоустрою та встановлення огорожі до «Київблагоустрою» не надходили. На вимоги припису інспектора …

Святошинська окружна прокуратура міста Києва спільно з слідчими СВ Святошинського УП ГУНП у м. Києві 12 жовтня проводила обшуки у службових приміщеннях Управління житлово-комунального господарства …

Статьи по теме
Новини
У Києві завершують реконструкцію електропідстанції «Куренівська»

У Києві на завершальній стадії реконструкція електропідстанції «Куренівська». Вона забезпечує світлом частину Оболонського та Подільського районів столиці. Роботи на ній є частиною проєкту модернізації електроінфраструктури…

27 / 10 / 2021

Новини
Коли потрібен дозвіл на розширення віконних рам у будинку

Більшість будівельних робіт, що здійснюються на фасаді та охоплюють конструктивні елементи будівлі, потребують погодження у Департаменті містобудування та архітектури КМДА. Про це повідомив заступник директора Департаменту…

27 / 10 / 2021

Новини
У Києві з’являться дві ботанічні пам’ятки природи

У Києві планують оголосити ботанічними пам’ятками природи місцевого значення природні об’єкти «Тис ягідний» у Шевченківському районі та «Квіткова» у Конча-Заспі. Такі проєкти рішення підтримали на засіданні постійної комісії…

27 / 10 / 2021

Новини
Ще 7 областей відправили у «червону» зону Covid-19, серед них й Київська

Державна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій відправила у «червону» зону поширення коронавірусу з 30 жовтня 7 областей. Про це повідомив міністр Кабінету міністрів Олег…

27 / 10 / 2021