Онлайн-журнал про новобудови Києва та області

ru
У Києві понівечили магнолію, яка «заважала» рекламі

05.03.2021

3м2 Редактор

Фотографію грубо обрізаного дерева опублікувала на своїй сторінці киянка Дарья Шуранова. І зауважила, що раніше це дерево по вулиці Січових Стрільців (колишня Артема) щовесни тішило киян розкішними квітами.

«Це була дуже красива магнолія на вулиці Артема», — написала авторка.

На рекламі зараз рекламується LG та ЖК Сreator city (забудовник Creator bud).

Обурилися і в Управлінні з питань реклами КМДА. Як повідомили у коментарі «Вечірці», про цей факт повідомили Київзеленбуд, адже лише ця організація має правові інструменти, для того, щоб реагувати на пошкодження зелених насаджень у столиці.

«Управління з питань реклами КМДА та КП „Київреклама“ щиро поділяє обурення, тож терміново надіслало всі дані про власника відповідної конструкції до КО „Київзеленбуд“. На сьогодні конструкція має дозвіл на розміщення. Власником виступає організація ТОВ „Айкон Медіа“», — зазначили в Управлінні.

Хоча на самому рекламному носію інша назва компанії.

КП УЗН Шевченківського району на запит 3m2 повідомили, що дані про пошкодження дерева надійшли їм близько 2, 5 місяців тому. Дерево понівечили невідомі, але комунальники сподіваються, що воно виживе та буде цвісти.

Водночас у соцмережах кияни переходять на офіційну сторінку LG Global у фейсбуці, і запитують у коментарях під різними постами, як поважна компанія зреагує на цю ситуацію та радять мати справу із рекламними компаніями, що дбають про довкілля і свою репутацію. реакції.

У свою чергу компанія «LG» стверджує, що комунікація щодо розміщення рекламного носія та обрання місця його розташування відбувалась у грудні 2020 року, коли дерево вже було пошкоджене. «Незважаючи на той факт, що LG Electronics Ukraine та ЖК Creator City не є причетним та/або відповідальним за пошкодження магнолії, ми підтримуємо обурення киян з приводу ситуації, що склалася, та маємо намір взяти участь в ініціативі озеленення Києва. Наразі, проводяться необхідні погодження з КО „КИЇВЗЕЛЕНБУД“ щодо належного місця та виду дерев, які будуть висаджені за участі нашої Компанії та Компанії-партнера. Про результати ініціативи ми повідомимо вас додатково», – йдеться у повідомлені компанії «LG». Також в дописі підтверджується, що оператором реклами є саме фірма «Media Prostor», яка викупила локацію для розміщення рекламних носіїв за вказаною адресою наприкінці осені.В той самий період і було пошкоджено дерево магнолії.

Статьи по теме
Новини
Київрада виділила понад 7 млрд грн на будівництво. Що це проекти?

На будівництво та реконструкцію об’єктів міської інфраструктури додатково спрямовано 7,3 мільярда гривень. Таке рішення прийняли сьогодні, 22 квітня, на пленарному засіданні Київської міської ради ІХ скликання….

22 / 04 / 2021

Новини
Раміль Мехтієв про ревіталізацію Києва. Як зробити занедбане привабливим

Новини компаній Ревіталізація, як процес відновлення міського середовища та наповнення цього середовища змістом, почала поширюватися на Заході в 80-х роках…

22 / 04 / 2021

Новини
Підписано закони щодо боргів за кредитами в іноземній валюті

Президент підписав Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо споживчих кредитів, наданих в іноземній валюті» № 1381-IX,…

22 / 04 / 2021

Новини
У Києві виявлятимуть «хворі» дерева за допомогою томографа

Комунальне об’єднання «Київзеленбуд» придбало спеціальне обладнання для діагностики зелених насаджень — імпульсний томограф під назвою арботом. Спеціалісти вже розпочали тестувати томограф, за допомогою якого можна…

22 / 04 / 2021