Онлайн-журнал про новобудови Києва та області

ru
Як будується метро на Виноградар

08.11.2019

3м2 Редактор

Жителі столичного Виноградаря з нетерпінням чекають, коли на їх масив нарешті дотягнуть зелену гілку метрополітену. До сьогодні влада майже дев’ять місяців (з дня підписання договору в березні) особливо не коментувала хід будівництва двох нових станцій метро «Мостицька» і «Проспект Правди», які обіцяли відкрити 2021 року. Сайт «Сьогодні» побував на місці майбутньої станції і дізнався деталі будівництва.

Нова станція метро «Мостицька» знаходитиметься на перетині вулиць Північно-Сирецької та Межової. Зараз тут один з основних майданчиків. З одного боку — житлові будинки, з іншого — ліс, а поруч зводиться житловий комплекс, забудовники якого вже рекламують квартири привабливим «три хвилини до метро».

На місці майбутньої станції «Мостиська» тривають підготовчі роботи, щоб побудувати камеру для запуску прохідницького щита. Тут вже побудували підпірні стінки з бетону на глибину 25 метрів.

«Щоб щит запрацював, його ще потрібно зібрати і налагодити всі механізми, спорудити спеціальну щитову камеру. Щит сюди привезуть, за нашими планами, в грудні і запустять в роботу. Він почне рити тунель в бік станції метро «Сирець», щоб зістикуватися з одним з тунелів зеленої повіки метрополітену, в районі ресторану «Дубки». Після того, як тунель буде побудований, щит розберуть і привезуть назад сюди. Він почне рити другий тунель до станції «Сирець». Поки важко сказати, скільки це займе часу: все залежить від того, як працюватиме техніка. Але, за нашими планами, за наступний рік тунелі будуть прориті, — розповіли представники «Київметробуду».

В районі станції метро «Мостицька» прохідницький щит заглибиться в землю на 15 метрів, а далі піде на глибині 44 метрів до станції метро «Сирець». До речі, ствол шахти біля станції метро «Сирець» вже облаштували вантажними ліфтами для транспортування людей і матеріалів до тунелів.

Від ще не побудованої станції «Мостиська» у напрямку до майбутньої станції «Проспект Правди» тунелі будуватимуть відкритим способом. Спочатку буде побудована бетонна стіна, далі проводиться виїмка грунту, установка конструкцій тунелів і засипка їх ґрунтом.

«Тунелі від станції метро „Мостицька“ будуть незвичайні для Києва. Через щільну забудову в цьому районі вони будуть побудовані один над іншим, а не як зазвичай поруч один з одним. Так само їздитимуть і потяги. Частково роботи з будівництва тунелів в сторону станції „Проспект Правди“ вже тривають, наприклад, будуються вентиляційні вузли», — пояснюють на будівництві.

Робітники ретельно вимивають колеса вантажівок, які виїжджають на проїжджу частину з будівництва.

«Миємо, щоб вантажівки не розносили бруд вулицями в районі будівництва. Коли тут запрацює прохідницький щит, то вантажівки з цього майданчика виїжджатимуть цілою низкою — одна за одною. Земля піде на засипку вже побудованих тунелів, а непридатну землю з великої глибини вивозитимуть на утилізацію. Моє завдання — не випускати на дорогу вантажівки з брудними колесами», — розповідає один з робітників.

На будівництві зізнаються, що зараз відстають від графіка на півтора місяця, але обіцяють надолужити згаяне.

«Затримки пов’язані зі складнощами в перенесенні інженерних мереж в районі будівництва станції „Мостиська“ та підключенні будівництва до електрики. Вона знадобиться особливо, коли запрацює прохідницький щит. Але всі проблемні питання вже розв’язані і ми зможемо увійти в нормальний графік проведення будівельних робіт», — додають в «Київметробуді».

Для будівництва тунелів в сторону станції «Проспект Правди» міській владі доведеться розв’язувати питання з демонтажем 6–7 об’єктів, які потрапляють до зони будівництва. Це автомийка, СТО та гаражі. До речі, знесуть і невелике кафе, яке знаходиться зараз впритул до будівництва на перехресті вулиць Межової і Північно-Сирецької.

Вартість будівництва цих двох станцій метро становитиме майже 6 мільярдів гривень. За словами мера Києва Віталія Кличка, місто вже виділило на роботи понад два мільярди гривень.

«Роботи з будівництва метро на Виноградар тривають інтенсивно. Тільки на цій ділянці працюють понад 250 осіб. А „Київметробуд“ запевняє, що обидві станції будуть введені в експлуатацію в грудні 2021 року. Ми жорстко контролюватимемо хід цього будівництва, щоб не було жодних збоїв в роботі і зривів термінів із завершення будівництва», — пообіцяв столичний градоначальник.

Статьи по теме
Новини
ЖК «Центральний-2» подбав про підземні паркінги для своїх клієнтів, — Пікулик

Новини компаній Одна з поширених проблем новобудов — відсутність достатньої кількості паркомісць для автомобілів. Найчастіше територія навколо будинку щільно заставлена…

20 / 11 / 2019

Новини
Інтергал-Буд випустив третій іміджевий ролик серії «Я вдома». Героями виступили реальні жителі різних комплексів компанії

Новини компаній Першу історію про свою квартиру розповідає HR-менеджер Катерина Довженко. Вона живе в ЖК «Яскравий» і називає житло місцем,…

19 / 11 / 2019

Новини
З Андріївського узвозу прибрали МАФи торговців

Співробітники КП «Київблагоустрій» здійснили демонтаж чотирьох незаконних тимчасових споруд на Андріївському узвозі, 38 та 23. Ще три тимчасові споруди прибрано за адресою: вул. Володимирська, 1–2. Як пояснив…

19 / 11 / 2019

Новини
На Київщині забудовник-аферист показував інвесторам чужі земельні ділянки

У Київській області оголосили про підозру забудовнику, який обманом виманив у інвесторів 642 000 грн, обіцяючи побудувати котеджі й багатоквартирні…

19 / 11 / 2019